15-07-2011

La Comarcal Edicions commemora els 15 anys

Nota de premsa

El segell amb seu a Argentona comemmora els seus 15 anys de trajectória editorial amb la creació d’una nova plataforma digital plena de continguts i un programa d’activitats per a la celebració.

Amb motiu del seu 15é aniversari, La Comarcal Edicions vol anar més enllA�, aprofitant la seva experiència i consolidació durant aquest trajecte professional al servei de l’ediciA?.

Fent un pas cap endavant i endinsant-nos en l’univers 2.0 hem creat una nova plataforma digital en la qual trobareu notícia de totes les nostres activitats, a més d’espais de creació i concursos oberts als autors i propostes de micromecenatge, pensades per a qui vulgui tirar endavant qualsevol projecte editorial de qualitat amb nosaltres.

Aquesta és una de les accions que durant l’any commemoratiu s’impulsaran des de La Comarcal. N’hi ha d’altres de previstes que s’aniran anunciant oportunament.

Per a més informació i contactar amb nosaltres: Servei de comunicació de La Comarcal Edicions. Tel. 93 756 07 20. info@lacomarcaledicions.com