16-04-2012

Dibuix-1-e1333955884390

La Comarcal Edicions impulsa un projecte editorial de micromecenatge amb l’Associació de Relataires en Català (ARC)

‘Poemes per a la Marató’ és un llibre en el qual participen més de 150 autors dels Països Catalans, que anirà acompanyat d’un CD amb el treball de més d’un centenar d’artistes plàstics. Els beneficis obtinguts es destinaran a la propera Marató de TV3 del mes de maig, dedicada a la pobresa

El llibre i el CD ’Poemes per a la Marató’ s’han posat a la venda a través del servei de Micromecenatge impulsat per La Comarcal Edicions. És a dir, que es poden adquirir anticipadament i en cas d’arribar a un mínim d’exemplars venuts, es tira endavant la publicació. Les persones interessades en adquirir-los ja poden reservar els seus exemplars on line. De tot aquest procés, es dóna notícia a la plataforma digital de La Comarcal Edicions (www.lacomarcaledicions.com).

Amb un 62% del llibre i CD venuts, encara queden 24 dies per poder col·laborar en aquest projecte i ajudar a fer-lo realitat.

Poemes per a la Marató’ és una antologia impulsada per l’Associació de Relataires en Català, que recull el treball poètic de més de 150 autors que van cedir els seus textos perquè fossin il·lustrats i venuts en exposicions i subhasta pública, amb l’objectiu de recaptar fons per la darrera Marató de TV3. A més, la publicació del llibre, va acompanyat d’un CD amb totes les obres gràfiques dels artistes que van il·lustrar els poemes.

Com donar suport a aquest projecte?

- Entrant a la pàgina de Micromecenatge, on hi ha tota la informació necessària sobre el llibre i la manera d’adquirir-lo.

- Seguint les passes que hi ha establertes, durant 45 dies es poden reservar els exemplars que es desitgin.

- Si en aquest període s’assoleix un mínim que s’ha marcat per garantir la despesa de l’edició, aquesta va endavant. S’informa periòdicament del ritme de vendes anticipades.

- Al final dels 45 dies comuniquem si s’han assolit els objectius per finançar l’edició o no, i si aquesta va endavant. En cas afirmatiu, en aquell moment és quan es cobrarà l’import del cost del llibre i s’indicarà quan és prevista la seva aparició. Per tant, les persones que l’hagin reservat i pagat, el rebran a casa en la data indicada.

- D’altra banda, a més de cobrir el cost del llibre, cada compra implica una part de diner solidari que anirà a l’ARC. I aquesta entitat l’aportarà a la propera Marató de TV3: Marató per la pobresa que es durà a terme el mes de maig de 2012.

- Tota aquesta informació es va fent pública des dels espais web de La Comarcal i de l’ARC.

La Comarcal Edicions

Associació de Relataires en Català