19-10-2011

presentacio-nuria-2

Núria López mostra a ‘Estacions de trànsit el poder de la imatge en la poesia

Nota de premsa – 19/10/2011

L’autora va presentar la reedició actualitzada del seu poemari publicat el 1992 per Columna Edicions.

La presentació del llibre de poemes Estacions de trànsit, de la escriptora Núria López, publicat sota el segell de La Comarcal Edicions, va tenir lloc el passat 18 d’octubre a la Biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar.

L’escriptora Sílvia Tarragó va ser l’encarregada de presentar el llibre que, segons va explicar, es recupera en una edició revisada i ampliada. Tarragó va referir-se al pròleg, escrit per Màrius Sampere, per comentar els inicis de Núria López com a escriptora i per posar de manifest la bona valoració que el conegut poeta va fer del llibre. També va destacar el reconeixement que va tenir Estacions de trànsit quan va ser publicat per primer cop i va insistir en la seva vigència, tant per l’estil com pel contingut. Finalment, va remarcar l’encert que suposa concloure el llibre amb uns versos inèdits que afegeixen profunditat i sensualitat als poemes.

Per la seva banda, Núria López va explicar de forma amena i col·loquial la seva experiència en el moment d’escriure el poemari. Va reviure els anys en què començava a escriure, els grups als que va pertànyer així com la seva visió sobre els fets i elements que la van motivar a l’hora de redactar els poemes del llibre. L’autora va insistir especialment en la força que posseeixen les imatges poètiques i en la seva capacitat d’evocació i reflexió. Abans de finalitzar l’acte, López va fer una lectura de cinc textos, oferint així un petit tast del llibre als assistens.

La Comarcal posa en marxa una nova plataforma digital

La Comarcal Edicions es un segell editorial nascut ara fa 15 anys en paral·lel al projecte de La Impremta d’Argentona. Acaba de posar en marxa un nou espai digital pensat com a plataforma cultural, editorial i de comunicació amb l’objectiu de difondre i impulsar el món del llibre i dels escriptors.

Es pot accedir a la plataforma i als seus continguts a través de la següent adreça: www.lacomarcaledicions.com, o bé a través dels espais de Facebook i Twiter.

En aquest espai web s’hi poden trobar notícies, fons editorial, inèdits, avisos i activitats. Properament es posarà en marxa un servei de micromecenatge.

- Peu de foto: Núria López i Sílvia Tarragó en un moment de l’acte.

Per a més informació, podeu contactar amb:

Servei de premsa de La Comarcal Edicions

info@lacomarcaledicions.com